site pentru SMSuri gratuite

Astăzi m-am gândit să văd dacă mai există site-uri de unde poți să trimiți SMS-uri gratuit. Ghici ce? Mai sunt. Ca să fac si eu o postare utilă, m-am decis sa impart cu voi site-ul pe care l-am folosit pentru a trimite câteva mesaje azi.
Trebuie doar sa introduci numărul de telefon unde vrei să ajungă mesajul, să-l scrii (evident) și să treci testul Captcha (să vadă site-ul că ești om, oarecum). Atât! Dezavantajul este că nu poți lega mai multe mesaje (cum faci de pe telefonul tău). Ești restricționat la 130 de caractere. De ce 130 și nu 160 habar nu am, cert e ca le apare la sfârșitul fiecărui SMS adresa de de web a lor.


De ce ai recurge la SMSuri gratuite de pe site? Ar întreba unii. Păi în cazul în care nu ai posibilitatea să suni pentru că ai abonamentul blocat (cazu meu de exemplu) e de folos. Este și mai lesne să scri un SMS de pe laptop sau PC (dacă ești la vreunul din ele în acel moment), însă cel mai bun uzitat motiv ar fi acela că poți trimite SMS-uri  fără ca destinatarul să știe din partea cui vine mesajul. Poate ești stalker și nu ști cum să-i spui că o urmărești noaptea pe străzi, poate că vrei să-i bagi .... în gură unuia care te enervează sau poate doar vrei să te distrezi pe seama unui prieten/cunoscut. Oricare ar fi motivul, se pare că încă mai există astfel de site-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu