2X2 Race 2013




Pe departe cea mai mare realizare a mea de anul acesta a fost organizarea celei de-a doua ediții 2X2 Race. Nu neapărat că a fost ceva super greu de realizat, care să necesite super mult timp sau resurse financiare foarte mari, pentru că exact asta a însemnat :) Dar, dar... este proiectul nostru de suflet (al meu și a lui Miță) și a meritat fiecare fir de păr alb din cap sau fiecare fir de păr pierdut.
 Am învățat atât de mult despre atât de multe lucruri! De exemplu: nu contează cât de mult suflet pui într-o acțiune, nu contează că respecți cu sfințenie un ghid de proiect, atunci când aplici la Consiliul Județean pentru finanțare pe domeniul sportiv și ai o competiție de alergare montană și nu o olimpiadă a micilor fermieri de pe valea Hârtibaciului, o să o iei in brațe! Bani - mumu! Fără explicații, fără motive. E mai interesant pentru cei din Consiliu Județean să aloce fonduri pentru cei care cară un porc în spate pe o anumită distanță decât să finanțeze un proiect într-adevar sportiv! Dar ne-am învățat minte, știm acum că trebuie să ne facem prieteni și cu dracu ca să trecem puntea.
Ce am mai învățat? Pai am învățat că media locală (TV) e de căcat. Întâmplarea a făcut ca așa zisul rege al țiganilor să fie pe patul de moarte tocmai când aveam noi concursul sus în Bâlea. Răspunsul lor: Ne pare rău, dar moare Cioabă, iar cei de la centru ne-au trimis acolo. 
Am mai învățat că nu e bine să lași foarte multe lucruri pe ultima sută de metri (lucru pe care îl știam și din ediția precedentă, însă inevitabil avea să se repete și ediția asta) și eu personal am învățat că daca tot fac pe MC-ul, trebuie să-mi și fac bine temele înainte de asta.
Ca să trec rapid în revistă ce a însemnat 2X2 Race 2013: cam 120 de participanți (nu au sosit în Bâlea cam 20 din cei deja înscriși pe site) dublu față de anul trecut. Participanții din toată țara la fel ca anul trecut. Am avut și un american! O surpriză frumoasă și pentru noi și pentru el. Mike făcea parte din expediția lui Adi Vălean pe Manaslu, iar Adi cu Vlad și Mike (toți trei aparținând expediției) au decis să facă un ultim antrenament pentru Himalaya alegând cursa noastră. Voluntari cred că am fost 30. Toți prieteni. Asta îmi place la noi. Spre deosebire de alte curse, unde se folosesc ca voluntari diferiți tineri din diferite organizații studențești, noi suntem numai noi, prieteni de-o viață, iar la 2X2, voluntarii se numesc organizatori. Toți!
Nu-mi încape foaia să le mulțumesc tuturor celor care s-au implicat direct sau indirect pentru ca ediția din acest an să iasă așa cum trebuie așa că eu vă spun Mulțumesc! Iar dacă ești unul dintre ei, acest mulțumesc e pentru tine!
Am mai avut ediția asta: paste, tricouri tehnice (ceea ce nu am avut la prima ediție) și trofee pentru câștigători. Medaliile din nou au fost realizate și pictate manual de fetele noastre timp de trei zile. Afișul și dimplomele au fost realizate de Afu (Irina), iar eu cred că a făcut o treabă excelentă. De asemenea Adi Crapciu și Cătălina au tras niște fotografii inedite. La fel și Marius Miclea.
Dar mă întorc un pic la concurenți. La fața locului s-au înscris Ionuț Gălițeanu, Alexandru Itu și Nicușor Jinga. Ei aveau să cucerească podiumul la Elită exact în această ordine. Mai presus de asta, Ionuț Gălițeanu avea să ne lase mască, parcurgând întreg traseul (care e extraordinar de dificil și de tehnic) în 7 ore 58 de minute! 
La 2X2, cusa de suflet, s-a impus echipa Pedal to metal, Zsolt Kovacs și Radu Milea cu 9 ore 54 minute, la X1 a fost Florin Totalcă cu Daniel Florea cu 5h 39m, iar la X2 fetele: Oana Ciobanu și reprezentanta 2X2 Racing, tânara Cristina Trancă cu 5h 29m. Felicitări tuturor!

Un aerial view făcut de Ovi Sopa


Mai multe detalii găsiți pe pagina de facebook:

         www.facebook.com/2x2race







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu