AB-02-AXA

Iar m-a luat nervu... dupa ce ma întorc din parc, rupt în gură de la o alergare în viteză, ies frumos pe geam să mi se mai liniștească pulsul. Cu toate că parcul e plin de pițipoance si toate cefele late ieșite pe Strasse la campionatul national-mondial de halit bomboane agricole, cu o parcare în fața stadionului plină de cele mai tunate masini din ce n-a văzut Parisul, eu și cu Miță ne-am luat inima-n dinți și am dat din teniși....că de...noi am ieșit ca fraierii...la mișcare nu la defilare. Una peste alta, cu toate repulsiile oferite de minunatul parc Sub Arini, mi-am adus aminte ca am un stomac tare și am ajuns cu bine acasă.
Din tocul geamului meu, minunat poziționat către cea mai frumoasă stradă din oraș, văd cum parchează o mașina dubioasă. Un Mercedes E Class de prin 2002 în două culori. 2/3 maron si 1/3 negru. Cu geamuri evident negre. Cu jante, evident negre. Cu ceafă...evident LATĂ! Iese proprietarul autovehiculului Mercedes Benz cu numărul de înmatriculare AB-02-AXA în toată splendoarea lui, împreună cu niște acoliți și fac o tranzacție cu un bidon de motorină/benzină pentru o altă mașina parcată lângă a mea.
Toate bune și frumoase, zic. Până ce, mânca-ți-aș suflețelul tău, se apucă albanezul nostru să-și curețe bolidul. Bolid care de altfel era un monument al Kitsch-ului, cu dublă evacuare și pe stânga și pe dreapta pentru economicul 2L diesel de sub capotă (nu vă gândiți că era un AMG) Cu ce-si curață mașina? Cu o rolă de hârtie. Cu câtă? Cu toată! Asta in timp ce discuta cu amicul sau. După ce termină sulul, ce face primata? Îl rupe in doua-trei-cat mai multe bucățele, cât i-a permis musculatura atent lucrată la sală, invers proporțională cu cele două cifre ale IQ-ului său și le aruncă sub masină, lângă celelalte hârtii pe care le-a folosit. Eu îl felicit de la geam: Bravo bai țărane! Se uită rușinat (sper eu) in sus cu coada ochiului (deși cred ca nu avea nicio remușcare) și dă noroc cu amicul și țuști! Cu scârțâit de roți, cu hurduit de motor diesel, cu mult fum negru....dus a fost. Asta-i povestea lui AB-02-AXA, va rog felicitați-l oriunde l-ați vedea! Mă-sa sigur e mândră ca a adus pe lume, a înțărcat și a crescut un astfel de animal. Nu m-ar mira să aparțină de un veterinar mai degrabă decât de un medic de familie. Oricum, pe principiul ca din 3 în 5 oameni ajungi pe facebook la oricine, sper să ajungă să afle și el parerea mea (cred că nu sunt singur) despre ceea ce el reprezintă: o majoritate! Sa trăim bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu