Motocicliști

Pentru că nu m-am mai revoltat de mult pe nimeni, simt că e momentul să-mi descarc din nou bufferul din ce am mai adunat în mine în ultima vreme.
De când au dat căldurile, au apărut motocicletele. Tot mai multe, care mai de care, dar de regulă se respectă aceleași caracteristici: ieftină (până în 3000 de euro), neapărat vitezană și nu în ultimul rând...foarte, dar foarte zgomotoasă. Cui nu-i plac motocicletele ori e bou, ori minte. Și eu am avut și sper anul asta să am iar, însă dacă e ceva să mă dispere la o motocicletă e pilotul.
Probabil 10-20% din noii proprietari de vitezane se vor sinucide vara aceasta (intr-un mod sau altul) și sper din tot sufletul să li se poată recolta organe intacte pentru alții mai puțin norocoși. Aceștia nu sunt pasionați de motociclism, nu le curge benzină în sânge, sunt doar niște frustrați cu p*la mică care vor să epateze, sa dea bine la proaste când își ambalează ei motorul în treapta I-a. Probabil că habar nu au că sunt 6 viteze disponibile la piciorul stâng. Nuuu ei trebuie să meargă in 14000 de ture în treapta I sau II, adica cu +100km/h prin oraș ca să-i vadă proastele. Dacă se poate sa fie în tricou cu muschi și tatuaj, e perfect! Merge brici cu pantalonii scurți și șoșoni. Casca, dacă puteți...doar sprijiniți-o de cap, nu are rost să o legați strâns...n-aveți ce pierde. Important e ca mâna dreaptă să tragă încontinuu de accelerație. Altfel ești un mare PUSSY. Dacă nu ai mers cu 200km/h pe una din străzile de căcat din Sibiu...ei bine...ești un nime-ndrum, coate goale, penăr, fraier de gară! Toți acești ”motocicliști” vor umple rubricile ziarului Tribuna la ”comemorări,decese”; ceea ce-i un lucru bun, cineva trebuie să-i plătească și pe angajații celui mai vechi ziar din urbe. Ce e însă trist e faptul că în presă se vor scrie articole cum că a murit un motociclist!!! Ceea ce e cât se poate de fals! Nuu! A murit un cocalar, care pe langă vitezana de 600cm3 sau R1-le de 180 de cai, mai avea și un Benveu pisicuță cu care polua fonic alergătorii din Sub Arini în nenumăratele întâlniri cu cocalarii de prieteni de-ai lui. Eu aș face o regulă ca presa să se informeze un pic și să relateze știrile exact așa cum sunt ele: „În seara zilei de x.x.2013, un cocalar împreună cu curviștina de prietenă-sa, ambii retardați mintal, circulau pe B-dul Mihai Viteazul cu 180km/h când brusc în fața lor a aparut un sens giratoriu. Pilotul cocalar, nefiind obișnuit cu curbele (doar cu curvele) a pierdut controlul motocicletei și s-a împraștiat pe astfalt, dându-le de lucru celor de la SMURD. Menționăm că atât pilotul cât și pasagerul nu ne vor mai încurca pe străzi de acum încolo„

Ca o ultima chestie, din experiența mea de până acum.....nu mai plângeți motocicliștii...ca nu-s protejați, ca nu conștientizează conducatorii auto existența lor pe carosabil..ca pielea mea... NU! Aproape toate accidentele cu motocicleta sunt din vina motocicliștilor! Foarte, foarte puține sunt excepțiile.
Așa că....astfalt uscat celor care-l merită!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu