Mica țiganiadă

Zilele trecute am asistat la un întreg circ mediatic legat de moartea autoproclamatului rege al țiganilor. Pentru că toate televiziunile au fost prezente la eveniment, neputând să trimită nici măcar o echipă să transmită ceva de la Bâlea cu ocazia concursului nostru, am zis hai să văd și eu what is the fuss about. Moartea acestui ”rege” fără de regat m-a făcut să cred că voi putea asista gratuit la un salon auto rromânesc. N-a fost să fie! Cam slabuță oferta la capitolul auto (acesta era motivul real pentru care m-am dus să fac câteva fotografii). Plus de asta au fost mai mulți români și oameni de presă decât țigani! Le-am dat atâta importanță acestor paraziți ai societății încât o să ni se intoarcă înapoi cu vârf și îndesat. Anyway, vineri (căci de atunci sunt pozele) mi-am petrecut o mare parte din zi alături de Cristina, Andreea, Ioana, Cristopher (parcă) și Marlene. Cristopher e un neamț cu origini rusești care seamănă mai degrabă cu un turc. El venise în România să facă un film/documentar despre țigani. Filmase la Roșia niște puradei, niște pirande, iar acum moartea ”majestății sale” a picat la fix pentru proiectul lui. Marlene se plimba cu Lola, când, abordate de Andreea, ni s-au alăturat. Franțuzoaice din Lyon. Nu pentru mult timp deoarece Lola a luat o ocazie către Brașov, urmând să meargă la Transilvania Calling. Același lucru trebuia să-l facă și Marlene, dar a decis să rămână o zi în Sibiu să vadă și ea What is the fuss about. Plus de asta habar nu avea de Sibiu. Nimic! Francezi ignoranți! Merde! Ei bine ne-am îmbarcat toți în mașina Andreei și am plecat la Ocna Sibiului să vedem niște bordeie de țigani ca să le filmeze neamțul. Aici am văzut ceva incredibil, ceva ce nu credeam că există. La ieșire din Ocna către Topârcea există case construite în deal. Exact ca in The Hobbit sau Lord of the Rings. Săpat în deal. Vorba țiganului de acolo: Vara e răcoare, iarna e cald. Și e gratis! Al dracu și cu țiganii ăștia. De asta spun....vineri a fost ”țigănie” :)
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu